Making the Case for Gamification in Higher Education

نویسندگان

چکیده

In the book Game On! Gamification, Gameful Design, and Rise of Gamer Educator, Dr. Kevin Bell, former Pro Vice-Chancellor Digital Futures at Western Sydney University current Head Higher Education Research for ANZ Amazon Web Services, illustrates status digital education in higher space through five case studies gamification courses taught universities across America.

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

Gamification in Higher Education: a Case Study

In this paper authors present a simple didactic experiment of implementing several gamification techniques into didactic process at one of the courses of Computer Science at the technical university. The results of the experiment – which lasted for a whole semester are presented and discussed on a basis of a case study of 62 students of the first year of Master’s studies, who were divided into ...

متن کامل

Insights on lean gamification for higher education

Purpose – There is no argument that using games (gamification) is an efficient way of learning in higher education. The questions, though, are which gamification approach is most suitable at that level and how to assess its suitability? This paper aims to attempt to partially answer these two questions, in the context of lean thinking education. Design/methodology/approach – The paper offers an...

متن کامل

the survey of the virtual higher education in iran and the ways of its development and improvement

این پژوهش با هدف "بررسی وضعیت موجود آموزش عالی مجازی در ایران و راههای توسعه و ارتقای آن " و با روش توصیفی-تحلیلی و پیمایشی صورت پذیرفته است. بررسی اسنادو مدارک موجود در زمینه آموزش مجازی نشان داد تعداد دانشجویان و مقاطع تحصیلی و رشته محل های دوره های الکترونیکی چندان مطلوب نبوده و از نظر کیفی نیز وضعیت شاخص خدمات آموزشی اساتید و وضعیت شبکه اینترنت در محیط آموزش مجازی نامطلوب است.

the test for adverse selection in life insurance market: the case of mellat insurance company

انتخاب نامساعد یکی از مشکلات اساسی در صنعت بیمه است. که ابتدا در سال 1960، توسط روتشیلد واستیگلیتز مورد بحث ومطالعه قرار گرفت ازآن موقع تاکنون بسیاری از پژوهشگران مدل های مختلفی را برای تجزیه و تحلیل تقاضا برای صنعت بیمه عمر که تماما ناشی از عدم قطعیت در این صنعت میباشد انجام داده اند .وهدف از آن پیدا کردن شرایطی است که تحت آن شرایط انتخاب یا کنار گذاشتن یک بیمه گزار به نفع و یا زیان شرکت بیمه ...

15 صفحه اول

Gamification for Teaching and Learning Computer Security in Higher Education

In many cases students in higher education are driven by assessments and achievements rather than the " learn­ ing journey " that can be achieved through full engage­ ment with provided material. Novel approaches are needed to improve engagement in and out of class time, and to achieve a greater depth of learning. Gamification, " the use of game design elements in non­game con­ texts " , has be...

متن کامل

ذخیره در منابع من


  با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ژورنال

عنوان ژورنال: The Northwest eLearning Journal

سال: 2022

ISSN: ['2768-1378']

DOI: https://doi.org/10.5399/osu/nwelearn.2.1.5634